Welcome To The Only PLACE Where ENTERTAINMENT MEANS LIFE!!!

Tuesday 20 December 2016

On 15:41 by Unknown   No comments

Wanlov De Kubolor comes at DBlack again with another attack on his rap skills and about the MTV List of Rappers....This is one am sure you would be in a rush to listen so just download, enjoy and share it below: 

DOWNLOAD AUDIO 

Check Out The Lyrics Too Below and Learn How To Rap Along To This One......

A missive 2 my penpal...

dis nigga wan mek i detty ma boddi

1st off i still no listen yor voicenote

wey i never go listen

u go fit quote

me on dat

i tell u mek u send the text

wey like i chock giv u but yor fans mek i vex

dis no b about d rap coz dey know say u shaa

dey just wan c u naked

if yor own bola

tempting me to respond

Do dey really love u?

chale desmond

dey really dey laff u

u no dey deserve to b only any list of gh rap

offbeat den nonfa punches sorrr crap

yes yor success dey pain me coz e no b talent

e b pure payola so why me i for be silent

u go bet go disgrace we

how u go fit represent we?

Dat fokn list com out too u no shy?

me like someone better than me no dey top ma eye go die

dat b the difference between u den me

i keep it real u keep it real slimy

what happen between u den kweku t?

so u dey take do all yor paddies?

u go 419 davido for tamale

see yor throat like tatale

mek u stop chop beef kai komla dumor

the sotchi sotchi dey giv high cholesterol

Dis nigga wan mek i dirty ma body

u use yaa pono take promote yor show

mek u pay too ah u no get dough

oh vera e b joey b wey e write am

u take get range u no mek e even reverse am

like u for pay all b4 u leff giv wifey

i hear say d owner sieze 4 town mek she take taxi

yor wife mom dier som way

ask am wot e tell mensa 4 reggie office

me i no hear but d way e eyes make

she get am she go chew am like nkatie cake

beh she b doctor maybe dat b y u no b sick

yor bum entertainment no b ma prick

perform for over 30 countries how many u go

apart from national theatre vodaphone show?

mensa den the fans say unblock dem 4 twitter

beh u tell abeiku say all b part of d culture

petty fetty wap i make gems u make confetti

rap ah u do spoken word mek tombo wan giv u detty slap

whoever advice u mek u try me no like yor matter

giv me little buzz i giv u big bass make yor head scatter

find it in yor heart 2 forgive me if dis make u bore

until the day u go stop sha i always go dey yor top

dis b hiphop u cheap pop one day in history

yor greatest story go b kubolor make song about me
xoxox
 

0 comments:

Post a Comment